donderdag 9 augustus 2007

Met de zijspan door Lissabon


Een originele manier om Lissabon en omgeving te verkennen is vanuit een zijspan: de wind in de haren en genieten van het nostalgische gevoel van de jaren 40. En achter het stuur zit je ervaren privé-chauffeur.

Organisatie Sidecar Touring Co biedt dagelijks zeven tours met de zijspan, variërend van 2 uur, een halve dag of een dag in en rond Lissabon. Zo kan de passagier onder meer kiezen voor de ‘Sea and Mountain Tour’, die begint in Lissabon-stad en via de kust van Estoril en Cascais (langs het bergachtige sprookjesstadje Sintra) weer eindigt in de Portugese hoofdstad. De tour ‘Lisbon and Tagus River’ is een andere optie. Deze gaat door de oude wijken Chiado, Alfalma en Santos en langs de meest indrukwekkende bezienswaardigheden van Lissabon. Een romantische derde optie is de ‘Lisboa at night Tour’ met de mooiste plekjes van de stad na zonsondergang.

Wie niet kan kiezen tussen een van de zeven aangeboden tours, kan een persoonlijke tour op maat laten samenstellen of kiezen voor de ‘Surprise Tour’. Voor mensen die een motorrijbewijs hebben en graag willen leren om op een motor met zijspan te rijden (schijnt niet zo makkelijk te zijn), biedt Sidecar Touring Co een cursus van minimaal vier uur.

1 opmerking:

villas lloret de mar zei

Ik ben ook van plan mijn reis naar Lissabon volgende maand en dit bericht deelt een aantal van de geweldige manier van reizen naar Lissabon .. ik vond dit bericht heel indrukwekkend .. Ik ben blij dat ik deze website bezocht en te weten komen over het